طراحی سایت با جوملا

جوملا یکی از برترین سیستم های مدیریت محتوا به حساب می آید. جوملا دارای امکانات بی نظیری می باشد که آنها را هم در ظاهر و هم در باطن آن می توان حس کرد. جوملا با جدا کردن بخش های الحاقیه خود توانسته سیستم خود را متمرکز تر کرده و امکانات خود را گسترش دهد. با این که جوملا یکی از بهترین هاست ولی جزء محبوب ترین ها به حساب نمی آید و می توان وردپرس را محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا دانست. جوملا دارای یک پنل مجزا و از قبل ایجاد شده برای کاربران خود می باشد. این آیتم باعث شده تا جوملا از سی ام اس های دیگر برتر باشد. سیستم ثبت نام و مدیریت کاربران و دسترسی های آن ها بی شک یکی از مهم ترین اجزای یک وب سایت می تواند باشد، ولی باز هم به نیاز ها بستگی دارد. هر آنقدر که از خوبی های جوملا گفته شد بهتر است از معایب آن هم گفته شود.

جوملا از قالب ها، ماژول ها، افزونه ها و کامپوننت های بسیار کمی برخوردار است که کم بودن آنها نیز باعث بالابردن هزینه ها شده است. بطوریکه با توجه به نیاز های مشتری باید آنها را به دست برنامه نویسان سپرد و نباید از هزینه های بالا شکایت کرد!

تی اچ دیزاینر با هدف گسترش سطح کاربری وب سایت ها تصمیم به طراحی وب سایت هایی که نیاز های آنها به جوملا نزدیک تر است گرفته و هم اکنون قادر خواهد بود تا سفارش وب سایت شما را با جوملا دریافت کند.

 

[button size=”large” link=”http://dehosting.ir/order/” target=”_blank” color=”green”]هم اکنون سفارش خود را ثبت کنید[/button]

فهرست