قوانین و مقررات/دهاستینگ

قوانین و مقررات استفاده از سرویس ها و خدمات مجموعه میزبانی وب دهاستینگ

قوانین و مقررات دهاستینگ برای کاربران این مجموعه و استفاده از خدمات این مجموعه و مطالعه آن جزو شرایط استفاده می باشد. با مطالعه قوانین و مقررات دهاستینگ با تهیه سرویس از این مجموعه به این منزله است که این شرایط را پذیرفته اید. بنابر قبول شرایط تخطی از هریک از این بند ها و شرایط و قوانین و مقررات دهاستینگ عواقب و مسئولیت آن ها بر عهده کاربر خواهد بود.

قوانین و مقررات دهاستینگ

در این صفحه سعی شده است تا تمامی موارد در سرویس های ارائه شده توسط این هاستینگ ذکر شود. شایان ذکر است که این قوانین و مقررات و شرایط استفاده از سرویس های دهاستینگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده است و هیچ یک از این بند ها خلاف قوانین نمی باشد. لذا کاربران می بایست پیش از تهیه سرویس ها در صورت عدم آشنایی با قوانین و مقررات استاندارد هاستینگ ها و میزبانی وب آن ها را مطالعه کند.

فعالسازی و تهیه سرویس

  1. اکثر سرویس ها بصورت خودکار پس از تهیه جهت استفاده به کاربر ارائه می شود. اطلاعات این سرویس ها از طریق پیامک و ایمیل به اطلاع کاربر می رسد.
  2. برخی سرویس ها مثل سرور های مجازی یا اختصاصی پس از تهیه کاربر جهت ارائه نیاز به زمان دارد. لذا کاربر می بایست از طریق راه های ارتباطی سفارش خود را پیگیری کند.
  3. تایید استفاده از سرویس ها تنها در صورت پرداخت صورتحساب توسط کاربر می باشد. هیچ شرایطی به جهت استفاده از سرویس بدون پرداخت صورتحساب ها وجود ندارد و دهاستینگ این اختیار را دارد تا سرویس را مسدود کند.
  4. در صورت عدم فعالسازی سرویس کارشناسان دهاستینگ از پس از تهیه سرویس از طریق تیکت یا برقراری تماس تلفنی با کاربر ارتباط می گیرند. در غیر اینصورت کاربر می بایست از طریق ارسال تیکت یا تماس با این مجموعه این مسئله را به اطلاع برساند.
  5. سرور های مجازی و اختصاصی پس از تهیه بصورت آنی تحویل داده نمی شوند. کاربر می بایست پیش از تهیه سرور مجازی یا اختصاصی با این مجموعه جهت زمان استفاده هماهنگی انجام دهد.
  6. سرویس های هاست دانلود فاقد بکاپ بوده و در صورت از بین رفتن اطلاعات کاربر، دهاستینگ هیچ مسئولیتی در قبال آن ها نخواهد داشت. لذا کاربر می بایست همیشه از اطلاعات خود بکاپ تهیه کند.
  7. در صورتی که بین سرویس تهیه شده و سرویس دریافت شده مطابقتی وجود نداشته باشد، کاربر می بایست از طریق راه های پشتیبانی این موضوع را اعلام کنید تا بررسی و رفع شود.

ثبت دامنه

  1. تمام درخواست های ثبت دامنه پس از پرداخت کاربر بصورت آنی انجام می شود.
  2. در دامنه های ملی اگر شناسه یا حساب کاربر مشکل داشته باشد و ثبت دامنه انجام نشود به اطلاع ایشان می رسد.
  3. در صورتی که دامنه ای به هر دلیلی ثبت یا تمدید نشود، هزینه آن دامنه برای کاربر محفوظ می باشد.
  4. ثبت دامنه ملی در ساعات ۱۱ تا ۱۲:۳۰ امکان پذیر نمی باشد و کاربر می بایست درخواست خود را پیش یا پس از این زمان اعلام کند. سفارش های این دوره زمانی پس از آن مجدد انجام می شود.
  5. در صورتی که در حین ثبت دامنه، دامنه موردنظر توسط شخص دیگری ثبت شود، دهاستینگ هیچ مسئولیتی در این قبال ندارد.
  6. در صورتی که دامنه های ملی بدلیل مشکلاتی در شناسه و عدم رسیدگی کاربر به خطاها ثبت نشود، دهاسیتنگ مسئولیتی در این قبال ندارد.
  7. دامنه ها در صورت ثبت شده به هیچ وجه امکان عودت وجه ندارند.
  8. مالک دامنه های بین المللی ایمیل ثبت شده در حساب کاربری فرد می باشد.
  9. مالک دامنه های ملی صاحب شناسه درج شده در فرم سفارش آن می باشد.
  10. در انتقال دامنه کاربر می بایست هزینه یکسال تمدید دامنه را بپردازد و این زمان به زمان انقضاء دامنه اضافه خواهد شد.
  11. انتقال دامنه های ملی حداکثر تا ۷۲ ساعت زمان بر می باشد.
  12. انتقال دامنه های بین المللی حداکثر تا ۱۰ روز زمان بر می باشد.
  13. لازم به ذکر است که جهت ثبت، تمدید و یا انتقال دامنه ملی کاربر می بایست شناسه دهاستینگ را بعنوان رابط مالی، اداری و فنی قرار دهد.

پرداخت صورتحساب

  1. هزینه های تمام شده در دهاستینگ توسط کاربر جهت ثبت سفارش کامل باید پرداخت شود.
  2. تغییر قیمت هر دو فصل توسط هیئت مدیره بررسی می شود و در صورت نیاز اعمال می شود.
  3. در صورت افزایش یا کاهش قیمت پیش از ثبت یا تمدید سرویس شامل حال کاربران می شود.
  4. کلیه صورتحساب ها ۱۰ روز پیش از موعد برای کاربر صادر می شود و کاربر باید پیش از اتمام آن را پرداخت کند.
  5. در صورت عدم پرداخت صورتحساب ۱ ماه بصورت تقریبی پس از اتمام زمان تاریخ انقضاء سرویس حذف شده و اطلاعاتی از آن ها نگهداری نخواهد شد،
  6. در شرایطی که سرویس مسدود باشد و تمدید پس از مدتی صورت نگیرد و در صورت وجود مشکل در اطلاعات این مجموعه مسئولیتی در این قبال نخواهد داشت.
  7. تمدید سرویس ها تنها با پرداخت صورتحساب های موجود و مرتبط با هر سرویس قابل انجام خواهد بود.
  8. در صورتی که سرویس تمدید نشود و در وضعیت انسداد قرار بگیرد امکان ارائه اطلاعات وجود نخواهد داشت و تنها سرویس باید تمدید گردد تا دسترسی به آن آزاد شود.
  9. امکان ارائه تخفیف فقط طبق کدهای تخفیف ارائه شده می باشد و غیر از آن امکان تخفیف دهی روی فاکتور وجود ندارد.
  10. کد تخفیف تنها در ثبت سفارش در صورتحساب لحاظ می شود و در تمدید و ارتقاء و همچنین تغییر سرویس غیرقابل انجام است.
  11. در صورت عدم پرداخت صورتحساب توسط کاربر، دهاستینگ حق انسداد سرویس را دارد و تا زمانی که صورتحساب پرداخت نشود سرویس معلق خواهد بود.
  12. تاخیر در پرداخت صورتحساب ها هیچ تغییری در تاریخ سررسید صورتحساب ایجاد نمی کند و بدلیل نگهداری اطلاعات در سرور بوده است.

انسداد سرویس

  1. در صورت عدم پرداخت صورتحساب در موعد مقرر دهاستینگ اجازه انسداد سرویس ها را دارد
  2. در صورت وجود مشکل در سرویس اعم از مصرف منابع بالا، وجود فایل های مخرب در هاست و موارد این چنینی و عدم رسیدگی کاربر باعث انسداد موقت سرویس می شود.
  3. در صورت وجود نفوذ به سرویس و سوء استفاده از منابع سرویس موقتاً مسدود می شود.
  4. در صورت دستور مقامات کشور در رابطه با انسداد سرویس بدون معطلی و قبول مسئولیت سرویس مسدود می شود.
  5. در صورت استفاده از هاست اشتراکی بعنوان هاست دانلود یا بکاپ، دهاستینگ پس از اخطار به کاربر و عدم رسیدگی اجازه انسداد سرویس را دارد.
  6. وجود محتوای غیراخلاقی یا موارد مرتبط این چنینی تنها با دستور کمیته فیلترینگ و مقامات کشوری اجازه انسداد سرویس وجود دارد.
  7. در صورت فیشینگ در سرویس ها و هرگونه اختلال در سرورها، دهاستینگ سرویس را بدون اطلاع کاربر در لحظه بصورت موقت مسدود خواهد کرد.
  8. وجود هر گونه فشار و اختلال در سرور اجازه ای برای انسداد سرویس بصورت موقت برای دهاستینگ خواهد بود.
  9. پهنای باند نامحدود بصورت مصرف منصفانه بوده و در دهاستینگ این مقدار ۱ به ۸ می باشد.
  10. استفاده از هرگونه ربات و اسکریپت هایی که سرور را دچار اختلال کند مسدود خواهد شد و قابل بازیابی نیستند.
  11. در صوررت بی احترامی و تهدید و الفاظ رکیک توسط کاربر به مجموعه یا هر یک از کارشناسان، سرویس موقتاً بعنوان جریمه ۱۲ ساعت مسدود خواهد شد.
  12. هاست های دانلود تنها مناسب آپلود و دانلود هستند و هرگونه بارگزاری و اجرای فایل و وب سایت در آن ممنوع می باشد و منجر به انسداد سرویس می شود.
  13. سرویس هایی که بدلیل اختلال در سرور مسدود شده اند، تنها امکان ارسال بکاپ را دارند و کاربر می بایست مشکل را در محیط دیگر رفع کرده و مجدد با ارسال توافقنامه در مورد نحوه استفاده از سرویس از آن استفاده کند.
  14. در صورت ارسال ایمیل های اسپم بخصوص در تعداد بالا و در صورت عدم رسیدگی کاربر سرویس موقت مسدود و در صورت عدم رسیدگی بطور دائم مسدود خواهد شد.
  15. در صورت هرگونه بی احترامی به هر یک از کارشناسان به هر دلیلی سرویس ۱۲ ساعت مسدود خواهد شد و در صورت ادامه این رفتار انسداد دائم خواهد شد.

انسداد حساب کاربری

  1. در صورت دستور مقامات کشوری حساب کاربری بدون مسئولیت این مجموعه مسدود می شود.
  2. عضویت های تقلبی با اطلاعات غیرصحیح انسداد حساب کاربری را بدنبال خواهد داشت.
  3. در صورت هر گونه بی احترامی پس از انسداد سرویس به اعضای این شرکت حساب کاربری بصورت موقت یا دائم مسدود خواهد شد.
  4. در صورتی که بی احترامی، تهدید، الفاظ رکیک و رفتارهای مشابه دیده شود پس از تذکرات داده شده و عدم رعایت کاربر و انسداد سرویس، حساب کاربری نیز مسدود خواهد شد.

حذف سرویس

  1. سرویس هاست های اشتراکی لینوکس، وردپرس، ابری، دانلود و بکاپ در صورت عدم تمدید نهایتاً پس از ۱ ماه حذف و غیرقابل بازیابی خواهند بود و این زمان تقریبی بوده و مسئولیتی در قبال آن نخواهیم داشت.
  2. سرور مجازی در صورت عدم تمدید پس از ۴۸ ساعت حذف خواهد شد و این زمان تقریبی بوده و مسئولیتی در قبال آن نخواهیم داشت.
  3. در صورت ارسال درخواست لغو توسط کاربر سرویس در صورت انتخاب پایان دوره، پس از آن زمان حذف می شود و در صورت انتخاب در لحظه، سرویس همان لحظه حذف می گردد.
  4. در صورت ارسال درخواست بصورت تیکت از سوی کاربر مبنی بر حذف سرویس طبق آن درخواست انجام می شود.
  5. در صورت حذف سرویس تمامی بکاپ های موجود برای سرویس حذف خواهند شد و غیرقابل بازگشت می باشد.

عودت وجه

  1. عودت وجه بی قید و شرط تنها برای هاست ها اعم از هاست دانلود، هاست بکاپ، هاست های میزبانی وب خواهد بود.
  2. عودت وجه بی قید شرط در بند ۱ تنها در یک هفته اول مهلت تست میسر می باشد.
  3. تنها در صورت هماهنگی و تایید مدیریت عودت وجه در تمام مدت زمان سرویس انجام می شود.
  4. در صورت وجود هر گونه مشکل از سوی سرویس های دهاستینگ که غیرقابل رفع و قابل استناد باشد در صورت تایید مدیریت این مجموعه هزینه را بطور کامل عودت می دهد.
  5. عودت وجه پس از تایید طرفین حداکثر تا ۲۴ ساعت آینده انجام می پذیرد.
  6. سرور های مجازی و اختصاصی عودت وجه ندارند.
  7. ثبت یا تمدید دامنه عودت وجه ندارد.
  8. درخواست عودت وجه به منزله لغو سرویس و حذف اطلاعات می باشد.
  9. سرویس های طراحی سایت، اپلیکیشن و سئو تنها طبق قرارداد عودت وجه دارند.
  10. عودت وجه تنها به حساب به شماره کاربر انجام می شود.
  11. عودت وجه در زمان لغو سرویس بصورت سیستمی توسط کاربر انجام نمی گیرد.
  12. عودت وجه سرویس تمدید شده امکان پذیر نمی باشد.
  13. عودت وجه هزینه باقی مانده پس از مهلت تست و در خواست کاربر در زمان های مختلف قابل انجام نخواهد بود.
  14. در صورت واریزی اشتباه در صورتحساب ها که از سوی اتوماسیون دهاستینگ باشد مبلغ اضافی عودت می یابد.
  15. در صورت واریزی برای ثبت یا تمدید دامنه در صورتی که این فرایند به هر دلیلی انجام نشده باشد طبق درخواست کاربر قابل عودت است.
  16. در صورت انجام خدماتی مثل بسته های بهینه سازی و امنیت در صورت عدم رضایت کاربر عودت وجه خواهند شد و سرویس به حالت قبل خود باز می گردد.

سرور مجازی و سرور اختصاصی

  1. مدیریت سرور مجازی و اختصاصی کاملاً بر عهده کاربر بوده است و دهاستینگ هیچ مسئولیتی در این قبال ندارد.
  2. نحوه استفاده از سرور مجازی و اختصاصی کاملاً بر عهده کاربر می باشد و دهاستینگ هیچ مسئولیتی در نحوه استفاده کاربر در این سرورها را ندارد.
  3. تنها مشکلات سخت افزاری در سرور مجازی و اختصاصی را دهاستینگ پاسخگو خواهد بود.
  4. در صورت عدم ظرفیت در سرور مجازی و اختصاصی در صورت تایید کاربر هزینه بصورت کامل عودت داده می شود.
  5. ارائه سرور مجازی و اختصاصی بین ۱ تا ۵ روز کاری ممکن است زمان بر باشد. از زمان ارائه تاریخ سر رسید سرویس اصلاح می شود.
  6. امکان تنزل در سرور مجازی وجود ندارد و تنها امکان ارتقاء وجود دارد.
  7. در صورت ایجاد مشکل در سیستم عامل ها، نصب مجدد آن ها و کانفیگ آن دارای هزینه خواهد بود.
  8. دهاستینگ هیچ مسئولیتی در قبال مشکلات نرم افزار سرور مجازی و اختصاصی ندارد.
  9. حداکثر زمان نگهداری سرور مجازی پس از انقضا ۴۸ ساعت می باشد و در صورت عدم تمدید سرور حذف خواهد شد.
  10. هیچگونه بکاپی توسط دهاستینگ از سرور های مجازی و اختصاصی تهیه نمی شود و کاربر می بایست اقدام به بکاپ گیری های منظم کند.
  11. استفاده از سرورهای مجازی و اختصاصی بعنوان پراکسی یا VPN به هیچ وجه قابل قبول نبوده و در صورت مشاهده سرویس مسدود خواهد شد.

پشتیبانی

  1. تمام کاربران می بایست درخواست های پشتیبانی خود را از طریق تیکت ارسال کنند تا کارشناسان به آن ها پاسخ دهند.
  2. پشتیبانی بصورت ۲۴ ساعته در تمام روز های هفته انجام می شود. لذا کاربران در پیک های شلوغی می بایست منتظر بمانند تا نوبت به پاسخ به تیکت آن ها برسد.
  3. پشتیبانی حداقل در لحظه و حداکثر تا ۲۴ ساعت زمان بر خواهد بود.
  4. به درخواست هایی که به زبان غیر فارسی باشد رسیدگی نمی شود.
  5. درخواست هایی که توسط کاربر بصورت تکراری ارسال شود رسیدگی نمی شود.
  6. تیکت هایی که در حال بررسی هستند زمان مشخصی برای اعلام نتیجه ندارند و کاربر نمی تواند نسبت به آن ها معترض باشد.
  7. پشتیبانی تنها در مورد سرویس هایی می باشد که کاربران آن را تهیه کرده اند و دهاستینگ در مورد نحوه استفاده کاربران مسئولیتی ندارد.
  8. به درخواست هایی که مربوط به مشکلات کاربر می باشد و ارتباطی با سرویس ندارد تنها در صورت داشتن اطلاعات پاسخ داده می شود و دهاستینگ مسئولیتی در قبال آن ها ندارد.
  9. پشتیبانی فروش در تمام ساعات از طریق تیکت و تلفن پاسخگوی کاربران می باشد.
  10. به درخواست هایی که بصورت تلفنی اعلام شود رسیدگی نمی شود و به جهت احراز هویت می بایست حتماً تیکت شوند.
  11. درخواست های مدیریت سرویس تنها با تایید کاربر و احراز هویت وی انجام می شود.
  12. مسئولیت برقراری امنیت در وب سایت و سرویس و نحوه استفاده از آن ها کاملاً بر عهده کاربر می باشد.
  13. تمامی اطلاعات کاربران در این مجموعه محفوظ خواهد بود و هیچ اطلاعاتی به شخص غیر به جز مقامات قضایی داده نمی شود.
  14. کاربران می بایست درخواست های خود را در تیکت های جداگانه ارسال کنند و از ثبت پاسخ های نامرتبط به یک تیکت خودداری کنند.
  15. مواردی که در سرویس ارائه شده برای کاربر در نظر گرفته شده در صورتی که عملکرد صحیحی داشته باشند، کاربر موظف است تا از آن ها خود استفاده کند و کارشناس مسئولیتی جز راهنمایی استفاده از آن ها را ندارد.
  16. در صورت بی احترامی کاربر در تیکت ها به کارشناسان با آن ها برخورد خواهد شد و در صورت تکرار حساب کاربری با تمام سرویس ها انسداد موقت و در نهایت در صورت ادامه انسداد دائم خواهد شد.
  17. وجود اختلال های سخت افزاری یا نرم افزاری جزء موارد اجتناب ناپذیر میزبانی سرور ها می باشد و کاربران باید تا زمان رفع اختلال منتظر بمانند و هیچگونه تعهدی این مجموعه در قبال خسارات و موارد مختلف نخواهد داشت.
  18. با توجه به این که بکاپ گیری از هاست های میزبانی سایت یک خدمات رایگان می باشد این مجموعه در صورت خرابی بکاپ یا عدم وجود آن طبق برنامه ریزی بکاپ در سرور ها مسئولیتی ندارد و کاربر می بایست فارغ از این مسئله خود بصورت جداگانه بکاپ نگهداری کند.
  19. به مسائلی که کاملاً به سایت کاربر مربوط می شود و ارتباطی با میزبانی یا سرویس ارائه شده ندارد، ترتیب اثر داده نمی شود.
  20. به تیکت هایی که پاسخ آن ها مشخص است و بارها به آن ها پاسخ داده شده است و کاربر بی دلیل آن را ادامه دهد رسیدگی نمی شود.
  21. به تیکت هایی که مشکل از کاربر می باشد و پی در پی توسط کاربر پاسخ داده می شود رسیدگی نخواهد شد.
  22. مسئولیت هرگونه استفاده از سرویس بر عهده کاربر می باشد و دهاستینگ وظیفه ای در قبال تغییرات وارد شده کاربران ندارد.
  23. حجم بالای تیکت های ارسالی که به آن ها پاسخ داده شده اما کاربر مدام آن ها را تکرار می کند رسیدگی نخواهد شد.

همکاری در فروش

  1. پورسانت همکاری در فروش ۲۰ درصد می باشد و این مقدار احتمال تغییر دارد.
  2. در صورت مشاهده تخلف کاربر، دهاستینگ اجازه دارد تا تمام پورسانت ها را معلق کند.
  3. همکاری در فروش در پنل کاربری امکان فعالسازی دارد و پس از ۹۰ روز ذخیره کوکی ها برای کاربران دیگر قابل استفاده است.
  4. در صورت مشاهده فعالیت های یک فرد از همکاری در فروش خود جهت تخفیف گرفتن در سفارش ها با وی برخورد می شود و پورسانتی تعلق نمی گیرد.
  5. سیستم همکاری در فروش تنها از طریق لینک بازاریابی هر فرد قابل استفاده می باشد.
  6. جهت فعالیت در سیستم همکاری در فروش شخص می بایست حتماً عضو سایت دهاستینگ بوده باشد.
  7. تمامی هزینه های همکاری در فروش در هر زمانی برای کاربر محفوظ می باشد.
  8. در صورت استفاده کاربر از کد تخفیف، تنها تراکنش مالی منهای تخفیف اعمال شده قابل محاسبه است.
فهرست