وردپرس ۴٫۰

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا به شمار می رود که به آن نیز سیستم وبلاگی هم می گویند.به این دلیل که پنل مدیریت آن شبیه به پنل های وبلاگی است. اما وردپرس یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتواست و بیشتر وب سایت هایی که هم اکنون توسط طراحان طراحی می شود توسط همین سیستم انجام می شود. با وردپرس می توان وب سایت های فوق العاده ای طراحی کرد. هم از لحاظ زیبایی ظاهری و هم از لحاظ فنی و مدیریت. مدیریت وردپرس بسیار کار ساده و لذت بخشی است. به گونه ای که وب سایت خود ما(تی اچ دیزاینر) نیز با وردپرس طراحی شده است. آموزش های وردپرس در سطح اینترنت بسیار زیاد است بطوری که هیچ مشکل حل نشدنی ای برای شما پیش نخواهد آمد. وردپرس به سرعت در حال پیشرفت است و طراحان ایرانی یا خارجی هم اکنون در حال گسترش آن هستند بطوریکه کمتر کسی پیدا میشود که از وردپرس ناراضی باشد.

تخصص اصلی تی اچ دیزاینر طراحی وب سایت با سیستم های مدیریت وردپرس است که در کمترین زمان به بهترین شکل ممکن با هزینه های بسیار مناسب قادر به طراحی هر گونه وب سایتی با این سیستم می باشد.

 

[button size=”large” link=”http://dehosting.ir/order/” target=”_blank” color=”green”]هم اکنون سفارش خود را ثبت کنید[/button]

فهرست