به استحضار می‌رساند، ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق به آدرس اینترنتی iransafetytrade.com با رویکرد اطلاع‌ رسانی صنعت هوشمند ایمنی حریق(شهری و صنعتی) منتشر می‌گردد.
موضوعات مندرج در نشریه شامل: اخبار داخلی و خارجی، مقالات تخصصی، رویدادهای علمی و تجاری، معرفی برندها و سایر اطلاعات و مقالات تخصصی مرتبط است که با همکاری مشاورین و اساتید مجرب این حوزه و همچنین ترجمه نشریات خارجی مرتبط تهیه و تدوین می‌گردد. همه ماهه، یک نسخه از نشریه برای کلیه سازمان‌های آتش‌نشانی شهری و صنعتی، صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، بنادر، انجمن‌های نظام مهندسی استان‌ها، پیمانکاران رتبه‌دار سازه و تأسیسات و همچنین بازرگانان و فعالان صنعت ایمنی، آتش‌نشانی و HSE کشور، ارسال شده و همراه با لوح فشرده آرشیو مجلات قبلی، در نمایشگاه‌ها، سمینارها و همایش‌های مرتبط داخلی و خارجی نیز به بازدیدکنندگان ارائه می‏گردد.

ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق تنها مجله حریق در کشور می باشد که کاملا تمام صفحات آن رنگی می باشد. ماهنامه مهندسی حریق در حال حاضر ۲۷ شماره از مجله مهندسی حریق خود منتشر کرده است.

در هر شماره از ماهنامه اخبار تخصصی در زمینه ایمنی و آتش نشانی و همچنین زمینه های امداد و نجات منتشر میشود و هرماه این مجله در نمایشگاه ها و کنفرانس های مختلف در زمینه های مرتبط توزیع و رونمایی میشود. همچنین مقالات و گزارشات نمایشگاه ها و کنفرانس های مربوطه هر ماه در شماره جدید مجله بصورت اختصاصی منتشر میشود.

همچنین این ماهنامه در شبکه های اجتماعی فعالیت زیادی در زمینه اخبار تخصصی ایمنی آتش نشانی و امداد و نجات نیز دارد.

فهرست