طراحی سایت فیکس آپ کار

طراحی سایت فیکس آپ کار به سفارش مدیر این مجموعه توسط واحد طراحی وب سایت دهاستینگ انجام شده است. فیکس آپ کار یک مرکز تعمیرگاهی در تهران پارس است که با سابقه بیش از ده سال در زمینه تعمیر خودرو های خارجی فعالیت دارد. خدمات این مجموعه تنها مربوط به خودروهای خارجی و لوکس می باشد.

طراحی وب سایت فیکس آپ کار با توجه به نیاز این مجموعه در زمینه فروش بیشتر در فضای مجازی طراحی و پیاده سازی شده است. بیشترین مواردی که در طراحی سایت فیکس آپ کار به آن توجه شده است، سئو و بهینه سازی موارد مرتبط با آن بوده است. این تعمیرگاه با هدف افزایش مشتریان خود در فضای مچازی صفر تا صد این پروژه را به واحد سئو دهاستینگ داده است.

طراحی این سایت کاملاً سفارشی توسط واحد طراحی سایت دهاستینگ انجام شده است. بخش هایی مثل صفحه اصلی، تماس با ما و درباره ما، برند های خودرو و صفحات مخصوص تعمیر هر خودرو در آن قرار داده شده است.

سئو سایت فیکس آپ کار

فیکس آپ کار یک مرکز تعمیرگاهی خودروهای خارجی است از محبوبیت زیادی در کشور برخوردار است. اما از طرفی هم با توجه افزایش خدمات خود نیازمند مشتریان بالقوه در زمینه های مطرح شده داشته است. سئو این وب سایت که شامل تکنیکال، تولید محتوا، ریپورتاژ و تبلیغات می باشد بطور کامل برعهده واحد سئو سایت دهاستینگ می باشد.

وب سایت فیکس آپ کار در زمان طراحی و تحویل در سرور های قدرتمند دهاستینگ میزبانی شده است.

سیستم مدیریت محتوا: وردپرس

تکنیک های مورد استفاده: htm5, css3, php, jquery, ajax

بخش های سایت: صفحه اصلی، تماس با ما، درباره ما، برند های خودرو، صفحات اختصاصی تعمیرات هر برند و مدل از خودرو و …

المان های سایت: طراحی اختصاصی، گرافیکی، سبک، سئو فرندلی

آدرس وب سایت: fixupcar.com

وضعیت پروژه: تکمیل

طراحی سایت فیکس آپ کار - دهاستینگ

نمونه کارهای دیگر طراحی سایت

فهرست