اپلیکیشن اندروید برای مشتریان تی اچ دیزاینر

اپلیکیشن اندروید برای مشتریان تی اچ دیزاینر

تی اچ دیزاینر در نظر دارد که برای اولین بار هدیه ای ویژه برای مشتریان خود در نظر بگیرد. این هدیه مخصوص سفارش های بالای ۴۰۰ هزار تومان می باشد. یکی از موفقیت های تی اچ دیزاینر در عرصه طراحی وب سایت، طراحی اپلیکیشن های اندروید مخصوص وب سایت می باشد. این اپلیکیشن ها دارای زبان کاملا فارسی می باشد که امکان منحصر به فرد آن، نمایش آخرین مطالب وب سایت با قابلیت بروزرسانی می باشد.

این اپلیکیشن اندروید نیازی به نسخه های بالای این سیستم عامل ندارند و کاملا کم حجم هستند. رنگ بندی های متنوع، صفحات با محتویات مختلف، صفحه فیسبوک، توئیتر، درباره ما، و هر چیز که مورد نیاز یک وب سایت باشد از جزئیات این اپلیکیشن می باشد.

لطفا در نظر داشته باشید که اپلیکیشن های اندرویدی زیر یک میلیون تومان طراحی نمیشوند، پس با توجه به این قضیه این اپلیکیشن ها طبق سلیقه تی اچ دیزاینر طراحی میشوند و به هیچ عنوان دارای پشتیبانی و بروزرسانی نرم افزار نخواهند بود.

در غیر اینصورت می توانید اپلیکیشن مورد نظر خود را سفارش دهید تا با هزینه بسیار مناسب و مدت زمان بسیار کم اپلیکیشن طبق نیازهای شما طراحی شود.

چند تصویر از محیط اپلیکیشن تست:


اپلیکیشن اندروید برای مشتریان تی اچ دیزاینر اپلیکیشن اندروید برای مشتریان تی اچ دیزاینر اپلیکیشن اندروید برای مشتریان تی اچ دیزاینر اپلیکیشن اندروید برای مشتریان تی اچ دیزاینر
[button size=”medium” link=”http://dehosting.ir/test.zip” color=”red”]اپلیکیشن تست تی اچ دیزاینر را دریافت کنید و روی دستگاه اندرویدی خود بررسی کنید[/button]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست