طراحی سایت دگر دیزاین

طراحی سایت دگر دیزاین به سفارش مدیر فروش این مجموعه توسط واحد طراحی وب سایت دهاستینگ انجام شده است. دگر دیزاین یکی از بزرگترین تولید کننده های تجهیزات آرایشگاهی در خاورمیانه می باشد. این تولیدی از بخش های زیادی برخوردار است که محصولات را خود تولید کرده و روانه بازار می کند. این محصولات شامل تجهیزات آرایشگاه مردانه و زنانه می باشد که در سرتاسر ایران و کشورهای خارجه ارسال دارد.

طراحی وب سایت دگر دیزاین بر اساس نیاز های مدیر فروش طراحی و پیاده سازی شده است. همچنین تمامی تصویر برداری ها و ویرایش تصاویر در واحد عکاسی دهاستینگ صورت گرفته است. سایت بصورت سفارشی بر اساس سلیقه کاربر طراحی شده است. در کنار طراحی سایت دگر دیزاین، اپلیکیشن اندروید این مجموعه جهت راحتی دسترسی کاربران انجام شده است.

طراحی این سایت کاملاً سفارشی توسط واحد طراحی سایت دهاستینگ انجام شده است. بخش هایی مثل صفحه اصلی، تماس با ما و درباره ما، محصولات و دسته بندی و ناحیه کاربری نیز در این طراحی قید شده اند.

طراحی اپلیکیشن دگر دیزاین

اپلیکیشن اندروید دگر دیزاین بصورت مطابق بر طراحی سایت در واحد توسعه اپلیکیشن این مجموعه انجام شده است. رنگ بندی ها، اسلاید ها، تصاویر، محصولات و تمام قسمت های سایت در اپلیکیشن منظور شده است. این اپلیکیشن بصورت اندروید و ios در سایت های کافه بازار و آی اپس و سیب اپ و مارکت های مشابه به ثبت رسیده است.

وب سایت دگر دیزاین و اپلیکیشن آن در زمان طراحی و تحویل در سرور های قدرتمند دهاستینگ میزبانی شده است.

سیستم مدیریت محتوا: وردپرس

تکنیک های مورد استفاده: htm5, css3, php, jquery, ajax

بخش های سایت: صفحه اصلی، محصولات، درباره ما، تماس با ما، تخفیف ها، شگفت انگیز ها، اپلیکیشن و …

المان های سایت: طراحی اختصاصی، گرافیکی، کاروسل ها، حالت گولد و …

آدرس وب سایت: degardesign.shop

وضعیت پروژه: تکمیل

طراحی سایت دگر دیزاین - دهاستینگ

نمونه کارهای دیگر طراحی سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست