طراحی سایت HKarimi Cars

طراحی سایت Hkarimi Cars به درخواست مدیر اجرایی بخش تبلیغات آن مجموعه و توسط بخش طراحی و توسعه دهاستینگ انجام شده است. HKarimi Cars یک مجموعه بریتانیایی می باشد که در شهر منچستر در کشور انگلیس واقع شده است.

طراحی وب سایت HKarimi Cars کاملاً با وب سایت های شرکتی و فروشگاهی متفاوت می باشد. این وب سایت به جهت نمایش خودروهای خود در این سایت درج می شوند. کاربران که این خودرو ها را در سایت مشاهده می کنند می توانند برای هر خودرو بصورت مجزا درخواست خرید یا تست آن را بدهند. این درخواست ها توسط اپراتور بررسی شده و با کاربران تماس حاصل می شود.

طراحی، رنگ بندی، صفحات و تمام قسمت ها و اِلِمان هایی که در این وب سایت مشاهده می کنید به سفارش کارفرما پیاده سازی شده اند. از جمله مهم ترین قسمت های این وب سایت بخش Used Cars یا خودروهای کارکرده می باشد. در این قسمت تمامی خودروهای کارکرده لیست شده و در صفحات هر کدام تمام جزئیات بهمراه تصاویر بصورت کاملاً یونیک جهت اطلاع مشتری درج شده است.

وب سایت اچ کریمی کارز که متعلق به یک فرد ایرانی مقیم کشور انگلستان می باشد در زمان طراحی و تحویل در سرور های قدرتمند دهاستینگ میزبانی شده است.

سیستم مدیریت محتوا: وردپرس

تکنیک های مورد استفاده: htm5, css3, php, jquery, ajax

بخش های سایت: صفحه اصلی، خودروهای کارکرده، سرمایه گذاری، تحویل، گارانتی، وبلاگ، درباره ما، تماس با ما

المان های سایت: طراحی اختصاصی، گرافیکی، بهینه و پرسرعت، بخش های اختصاصی، حساب کاربری پیشرفته، استایل سفارشی، تصاویر اختصاصی و …

آدرس وب سایت: hkarimicars.co.uk

وضعیت پروژه: تکمیل

طراحی سایت HKarimi Cars

نمونه کارهای دیگر طراحی سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست