برچسب ها: ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،

بخاطر اولین فعالیت تی اچ دیزاینر در فارسی کردن قالب وردپرس، اولین محصول با همین مضمون بهترین پیشنهاد برای شما خواهد بود. هم از لحاظ مالی هم از لحاظ پشتیبانی، با ما همراه باشید…

به این قالب پک می گوییم، زیرا تمامی افزونه های مورد نیاز + هدایای ویژه در این پکیج فشرده شده اند تا در استفاده از این قالب نیازی به هیچ افزونه ای نداشته باشید.

پک قالب چندمنظوره کلیو

پک قالب چندمنظوره کلیو

قالب کلیو یک قالب چندمنظوره است که به شکل فوق العاده ای با افزونه های بی بی پرس و بادی پرس ست شده است. این ست شدن باعث شده تا بتوانید با این قالب هم شبکه اجتماعی خود را بنا کنید و هم انجمن وب سایتتان را ایجاد کنید. این قابلیت کمک شایانی به دوست داران انجمن و شبکه های اجتماعی کرده، زیرا دیگر نیازی نیست در کنار وب سایت وردپرسی خود از اسکریپت های انجمن ساز یا شبکه های اجتماعی استفاده کنند. علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، مدیریت برای شما کار لذت بخشی خواهد بود.

پک قالب چندمنظوره کلیو - رنگ تیره

پک قالب چندمنظوره کلیو – رنگ تیره

قالب کلیو یکی از محبوب ترین قالب ها در وب سایت بزرگ تم فارست می باشد که توانسته فروش زیادی همراه با محبوبیت با نظر کاربرانش کسب کند که قطعا بی دلیل نبوده. ما نیز حین فارسی سازی این قالب متوجه این رضایت شده ایم. با این قالب هم می شود طرح تیره سیاه رنگ و هم طرح روشن سفید رنگ ایجاد کرد.

پک قالب چندمنظوره کلیو - رنگ روشن

پک قالب چندمنظوره کلیو – رنگ روشن

قالب کلیو از مجموعه قالب های نادری ست که توانسته خود را با بزرگترین افزونه های وردپرس همچون بادی پرس، بی بی پرس و ووکامرس ست کند. این موفقیت بزرگی در عرصه قالب های وردپرسی می باشد. فقط برای یک لحظه تصور کنید که قالب وب سایت شما دست رد به سینه هیچ چیزی نزند و هیچوقت برای امور مختلف شما “نه” نیاورد. قطعا از این بابت خوشحال خواهید شد زیرا دیگر نیازی به قالب های دیگری ندارید !

قالب کلیو - سه نوع هدر

قالب کلیو – سه نوع هدر

خوشبختانه قالب کلیو همانند اکثر قالب های چندمنظوره با کیفیت، دارای ۳ نوع سبک متفاوت برای هدر می باشد. انتخاب یکی از این سه نوع و تغییر هر از چند گاهی اونها باعث تنوعی در وب سایت شما خواهد شد. البته نا گفته نماند که از طریق تنظیمات استایل قالب کاملا می توانید رنگبندی هارا متحول کنید.

قالب چندمنظوره کلیو - سه نوع تاینل بار

قالب چندمنظوره کلیو – سه نوع تاینل بار

تایتل بار دقیقا به مکانی گفته میشود که اطلاعات مطلب در آن قرار میگیرد، همانند تصاویر بالا، از جمله عنوان پست و … . همانند سه نوع سبک هدر، سه نوع سبک تایتل بار هم برای این قالب در نظر گرفته شده تا چیزی از قلم نماند. منظور تغییرات و تنظیمات قالب است 🙂 همچنین در این قسمت می توانید اطلاعات تماس خود را با ماژول پوزیش”من کجام؟” رو در نظر بگیرید و آنها را نیز نمایش دهید که کار حرفه ای تری خواهد بود.

قالب چندمنظوره کلیو - منوبار و هدر

قالب چندمنظوره کلیو – منوبار و هدر

قالب کلیو از دو منوبار استفاده می کند که هر دو قابلیت مگامنو شدن را دارد(با افزونه مگامنو سازگاری دارد). همچنین می توانید برای منوهای خود یک آیکن نیز تعریف کنید. این تعریف آیکن ها شامل حال زیر منو ها نیز میشود. همچنین در سمت راست لوگوی رتینا مشاهده میشود. این لوگو کاملا واکنشگرا می باشد، شاید دیده باشید، وقتی اسکرول از بالا به پایین میرود، لوگو بصورت خودکار از خود تغییراتی در اندازه اش نشان می دهد. این درصورتی ست که از نوار منوی چسبان استفاده کنید.

قالب چندمنظوره کلیو - چارجوب بندی

قالب چندمنظوره کلیو – چارجوب بندی

۶ نوع چارچوب بندی برای برگه ها و نوشته های شما. بنظرتون این فوق العاده نیست؟! 😀 خود بنده که همیشه دوست داشتم چارچوب بندی های برگه ها و نوشته هام این ۶ حالت رو داشته باشن تا بتونم در برگه ها و صفحات مختلف تنوع ایجاد کنم که نه برای خودم خسته کننده باشه نه برای بازدیدکنندگان سایتم !

در ضمن شما می توانید در هر صفحه سایدبار سفارشی خود را داشته باشید. به این معنی که می توانید ناحیه ابزارکی تعیین کنید و مشخص کنید که در کدام برگه یا نوشته کدام ناحیه ابزارکی نشان داده شود. مثلا در برگه های فروشگاهی از ابزارک های مخصوص ووکامرس استفاده کنید یا در برگه های بادی پرس از ابزارک های اعضا استفاده کنید.

قالب چندمنظوره کلیو - اعضای بادی پرس

قالب چندمنظوره کلیو – اعضای بادی پرس

حرف از بادی پرس شد، شما با شورتکدهای این قالب می توانید اعضای بادی پرس خود را به هر شکلی که مایلید نمایش دهید، مثلا صفحه ای با عنوان آخرین اعضای سایت داشته باشید و به شکلی زیبا آخرین اعضا را نمایش دهید. دو نوع سبک بالا یکی از سبک های نمایش اعضا در قالب کلیو می باشد که هم از طریق صفحه ساز قابل ایجاد است هم از طریق شورتکدهای خود قالب(کی المنت).

قالب چندمنظوره کلیو - تنظیمات قالب

قالب چندمنظوره کلیو – تنظیمات قالب

تنظیمات قالب همیشه مهم ترین بخش قالب ها بوده و هست. خب قالب هرچقدر هم که زیبا و فوق العاده باشد، اگر جایی نباشد که این زیبایی هارا کنترل کنیم، قطعا زیبایی ها و لذت های قالب را درک نخواهید کرد. تنظیمات بسیار گسترده این قالب باعث شده تا هیچ جایی از قالب از دستتان در نرود 🙂 . کنترل و مدیریت قالب یکی از بهترین کارهایی ست که مدیر یک سایت وردپرسی می تواند انجام دهد.

قالب چندمنظوره کلیو - تنظیمات قالب

قالب چندمنظوره کلیو – تنظیمات قالب

بله تنظیمات قالب به همین جا خاتمه نمی یابد! نوع تغییر تنظیمات هم به نحوه خود می تواند بر خود قالب تاثیر گذار باشد. به نحوی که از دادن تغییرات لذت ببرید و خیالتان راحت باشد که قالب جایی ندارد که تنظیماتش وجود نداشته باشد. این می تواند به نوبه خود حرکت خارق العاده ای باشد.

قالب چندمنظوره کلیو - جستجوی سریع

قالب چندمنظوره کلیو – جستجوی سریع

این حرکت معمولا خود یک افزونه می باشد، اما این امکان در خود قالب گنجانده شده است و باید بگویم واقعا عالی است. فقط کافیست محو حرکات جی کوئری و ایجکس جستجو شوید! شما فقط کافیه در این نوار جستجو تایپ کنید، هر موقع دست از تایپ کردن بردارید بصورت خودکار جستجو آغاز میشود و نتایج را به شما نشان خواهد داد !

قالب چندمنظوره کلیو - تماس با ما

قالب چندمنظوره کلیو – تماس با ما

دو آیکن تماس با ما و برگشت به بالای صفحه همواره در تمام صفحات در اسکرول ها در پایین سمت چپ همراه شما خواهند بود 🙂

ناگفته نماند که فرم تماس با ما از طریق ایمیل در تنظیمات ارسال میشود. متون داخل این باکس نیز در تنظیمات قالب قابل تغییر هستند.

قالب چندمنظوره کلیو - فروشگاه ووکامرس

قالب چندمنظوره کلیو – فروشگاه ووکامرس

بهتر است کمی هم از فروشگاه ساز ووکامرس بگوییم. قبل تر اشاره شد که قالب سازگاری خودش رو با ووکامرس اعلام کرده. فقط کافیست افزونه ووکامرس فارسی را نصب کنید و محصولات خود را منتشر کنید.

قالب چندمنظوره کلیو - فروشگاه ووکامرس

قالب چندمنظوره کلیو – فروشگاه ووکامرس

با افزونه ویشلیست که برای شما عزیزان فارسی شده، می توانید لیست مورد علاقه برای کاربران وب سایت خود ایجاد کنید.

قالب چندمنظوره کلیو - بادی پرس و بی بی پرس

قالب چندمنظوره کلیو – بادی پرس و بی بی پرس

همانگونه که گفته شده بود، این قالب به طرز بسیار جالب و مناسبی با افزونه بادی پرس و بی بی پرس ست شده است. یعنی به راحتی می توانید با این قالب شبکه اجتماعی و انجمن وب سایت خود را در کنار وب سایت اصلی تان ایجاد کنید. چی بهتر از این که مدیریت را برای شما آسوده تر کند و دیگه خبری از انتقال نباشه.

قالب چندمنظوره کلیو - بادی پرس و بی بی پرس

قالب چندمنظوره کلیو – بادی پرس و بی بی پرس

کاربران و اعضای سایت با یکدیگر در ارتباط اند و می توانند مطالب همدیگر را ببینند، نظر بدهند، به یکدیگر پیام خصوصی دهند، گروه های خود را ایجاد کنند، پروفایل های خود را بروزرسانی کنند، و خیلی موارد دیگه که دیدن کارکرد و مشخصات بادی پرس و بی بی پرس در وب سایت های مرجع خالی از لطف نیست.

قالب چندمنظوره کلیو - بادی پرس و بی بی پرس

قالب چندمنظوره کلیو – بادی پرس و بی بی پرس

این قسمت در این قالب واقعا زیباست. هرگاه شخصی این مورد را در وردپرس ببیند شاید باورش نشود که واقعا وردپرس است! امروزه وردپرس دیگر مثل قبل نیست و سیر تکاملی بسیار پر سرعت و خوبی داشته است. باید قبول کنیم که وردپرس می تواند پاسخگوی نیازهای ما باشد، به شرطی که زحمت استفاده از این امکانات رو بخود بدهیم! این قالب به کاربران اجازه می دهند تا از جدیدترین آپدیت های یکدیگر مطلع شوند.

قالب چندمنظوره کلیو - مطالب سایت

قالب چندمنظوره کلیو – مطالب سایت

منظور از آرتیکل، همان مطالب وب سایت شماست. این آرتیکل ها یک استایل دارن که نحوه نمایش اونهارو تعریف می کنند. اما در این قالب چندین آرتیکل در نظر گرفته شده تا مطالب شما را بصورت چند شکل متفاوت نمایش دهند. باز هم امکانی ویژه برای تنوع وب سایت شما ! شما می توانید پست های با مضمون معمولی، گالری تصویر، اسلایدر، ویدیو، موسیقی و … داشته باشید که فقط زحمت تیک زدن این موارد را باید بخود بدهید 🙂

قالب چندمنظوره کلیو - وبلاگ به سبک پینترست

قالب چندمنظوره کلیو – وبلاگ به سبک پینترست

پینترست یک وب سایت جامع است که بصورت اجتماعی عمل می کند. سبک نمایش این وبسایت تحول بسیار عظیمی در نوع نمایش آرتیکل ها یا همون مطالب وب سایت ها ایجاد کرد. بطوریکه این سبک در خیلی از قالب های روز دنیا به کارگرفته میشود و ادمین ها می توانند از این نوع سبک نمایشی استفاده کنند. این سبک نمایشی واقعا جالبه، و به این شکل کار می کنه که، مطالب بصورت مرتب و منظم، بزرگ و کوچک کنار هم قرار میگیرند و یکدیگر را پوشش می دهند و نتیجه نهایی این سبک، تصویر بالاست 😉

قالب چندمنظوره کلیو - آرتیکل قبل و بعد

قالب چندمنظوره کلیو – آرتیکل قبل و بعد

امکان خوبی که در حین مشاهده مطالب قرار داده شده در این قالب، این است که همانند تصویر بالا، فلش هایی در سمت چپ و راست صفحه وجود دارند تا بتوانید بین مطالب قبلی و بعدی سویچ کنید و وبگردی برای شما آسوده تر و لذت بخش تر باشد.

قالب چندمنظوره کلیو - سایدبار اضافی

قالب چندمنظوره کلیو – سایدبار اضافی

یک سایدبار اضافی برای قالب طبق تصویر بالا در نظر گرفته شده است. این سایدبار اضافی هیچ ارتباطی با دو سایدبار چپ و راست ندارد و بصورت جداگانه قابل تنظیم خواهد بود. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید، در منو بار یک آیکن با چندخط روی هم مشاهده میشود که با کلیک بر روی آن سایدبار اضافی به سبک مختلف باز و بسته میشود. ۱- بصورت آورلی، یعنی روی صفحه قرار میگیرد. ۲- بصورت پیشفرض، یعنی صفحه را به طرف مخالف خود می کشد و روی محتوا قرار نمی گیرد.

قالب چندمنظوره کلیو - دکمه ها

قالب چندمنظوره کلیو – دکمه ها

با استفاده از یکی از هدایای ویژه این قالب، یعنی افزونه صفحه ساز گرافیکی و فارسی ویژوال کامپوزر، می توانید طرح های متنوعی برای صفحات خود ایجاد کنید، یکی از این طرح ها، تصویر فوق است. دکمه های خود را به زیبا ترین شکل ممکن ایجاد کنید. استفاده از انیمیشن و آیکن می تواند کمک شایانی به این موضوع کند. فقط کافیست کمی زمان بگذارید و صفحات خود را به کمک این افزونه طراحی کنید.

قالب چندمنظوره کلیو - پین ها

قالب چندمنظوره کلیو – پین ها

توضیح پین ها در تصویر داده شده است. دقت داشته باشید که علاوه بر استفاده در تصاویر، می توانید در هرجایی که مایل هستید از این پین ها استفاده کنید و فقط کافیست تا مختصات نقطه خود را به این ابزار بدهید و محتوای خود را همراه با اکشن ها و انیمیشن ها ایجاد کنید.

قالب چندمنظوره کلیو - آیکن باکس

قالب چندمنظوره کلیو – آیکن باکس

آیکن باکس ها یکی از بهترین و تاثیرگذار ترین امکاناتی هستند که یک قالب باید داشته باشد. اگر دقت کرده باشید در بیش از نود درصد از وب سایت هایی که با قالب های چندمنظوره ایجاد میشوند، دارای آیکن باکس هستند. دلیل استفاده زیاد از این امکان این است که این آیکن باکس ها در همان ابتدا به چشم می خورند و قرار هست ویژگی مهمی را به اطلاع کاربر برسانند، مثلا خدمات یک شرکت. این آیکن باکس ها معمولا دارای انیمیشن های زیبایی هستند و آیکن های بسیار زیادی را در بر میگیرند. توصیه می کنیم حتما از آیکن باکس ها در قالب خود استفاده کنید.

قالب چندمنظوره کلیو - نمونه کار

قالب چندمنظوره کلیو – نمونه کار

بخش نمونه کارهای این قالب واقعا خارق العاده است. بطوریکه از چشم نوازی بسیار بالایی برخوردار هستند و خود مارا حیرت زده کردند. بخش نمونه کار های قالب از حالت پویا استفاده شده است، به این معنی که می توانید در یک لحظه بین موضوعات نمونه کار ها سویچ کنید و همان لحظه نتیجه را ببینید. همچنین آرتیکل های این بخش همانند بخش مطالب سایت دارای چند نوع مختلف از جمله: اسلایدر، موسیقی، ویدیو، مطلب، گالری تصویر و … است.

قالب چندمنظوره کلیو - گالری بنایی

قالب چندمنظوره کلیو – گالری بنایی

شما در دو حالت می توانید گالری های خود را ایجاد کنید و آنها را به نمایش بگذارید. حالت اول شباهت زیادی به حالت پینترست آرتیکل ها دارد. به این سبک نمایش گالری ها ماسونری و یا بنایی نیز می گویند. دقیقا مثل پینترست عمل می کنند و همدیگر را پوشش میدهند و باعث صرفه جویی در اسکرول خوردن سایت میشود.

قالب چندمنظوره کلیو - گالری شبکه ای

قالب چندمنظوره کلیو – گالری شبکه ای

حالت دیگر نمایش گالری تصاویر، حالت شبکه ای یا گرید است. این حالت دقیقا همانند یک شبکه از آیتم ها عمل می کند. آیتم ها دقیقا هم اندازه میشوند و کنار یکدیگر قرار میگیرند و نظم و ترتیب خاصی را مهیا می کنند که در نگاه اول شاید زیاد متنوع نباشه، ولی کاربر بسیار از این نظیم و ترتیب خوشش خواهد آمد.

قالب چندمنظوره کلیو - نمونه کار حرفه ای

قالب چندمنظوره کلیو – نمونه کار حرفه ای

این مورد به سادیگه تمام، با استفاده از صفحه ساز گرافیکی ویژوال کامپوزر ایجاد شده است. شما با این حرکت می توانید نمونه کارهای خود را در صفحه اصلی خود بصورت کاملا مختصر نمایش دهید و بازدیدکننده را ترغیب به بازدید از نمونه کار های خود کنید. در سمت راست یک کاروسل و در سمت چپ شش تصویر نمونه کار قرار گرفته است.

قالب چندمنظوره کلیو - فوتر گسترده

قالب چندمنظوره کلیو – فوتر گسترده

یکی از زیباترین پوزیشن های قالب فوتر آن است. فوتر همیشه نقش قابل توجهی در زیبایی قالب داشته و دارد. پس بهتر این است که به بترین شکل از آن استفاده کنیم. این فوتر می تواند تا ۴ ستون را ابزارک بگیرد و قابلیت تغییر رنگ را نیز دارد.

قالب چندمنظوره کلیو - حساب کاربری

قالب چندمنظوره کلیو – حساب کاربری

یک صفحه برای حساب کاربری کاربران وب سایت شما در نظر گرفته شده است تا بتوانند برخی اطلاعات ووکامرس و مشخصات شخصی خود را ویرایش یا بازبینی کنند. همچنین با استفاده از افزونه هدیه کلین لوگین می توانید نواحی کاربری وب سایت خود را کامل تر کنید.

قالب چندمنظوره کلیو - تب ها

قالب چندمنظوره کلیو – تب ها

همچنین می توانید در چهار سبک متفاوت تب های خود را با استفاده از صفحه ساز گرافیکی ایجاد کنید. تب ها مناسب سایت های پر محتوی هستند. همچنین به زیبایی ظاهر سایت کمک بسیار زیادی می کنند.

نکات کلیدی قالب:

  • فارسی
  • راستچین
  • ست شده با بادی پرس(شبکه اجتماعی)
  • ست شده با بی بی پرس(انجمن)
  • ست شده با ووکامرس(فروشگاه)
  • صفحه ساز گرافیکی
  • ناحیه کاربری
  • اسلایدر روولوشن
  • اسلایدر لایر
  • کلین لوگین
  • ریسپانسیو(واکنشگرا)
  • سئوی بیش از ۷۵ درصد
  • سبک
  • کدنویسی به سبک نوین
  • سایدبار چپ و راست
  • سه ستون، دو ستون، یک ستون
  • تمام عرض
  • تک صفحه ای
  • دو منو بار
  • آیکن های شبکه اجتماعی
  • لوگوی واکنشگرا و رتینا
  • سایدبار اضافی
  • تنظیمات پیشرفته
  • فوتر گسترده
  • هدایای ویژه
  • آیکن در منوها
  • ست شده با مگا منو
  • ورود و ثبت نام توسط حساب کاربری فیسبوک
  • شورتکد های خود قالب
  • آیکن تماس با ما در تمامی صفحات
  • آیکن بازگشت به بالای سایت
  • صفحه ۴۰۴ اختصاصی
  • بیش از ۴۰ برگه آماده
  • ۶ نوع چارچوب بندی صفحات
  • تصاویر پارالاکس
  • طراحی منحصر به فرد
  • نظرات مشتریان
  • مدیریت کاربران
  • کاروسل حرفه ای
  • تغییر رنگبندی کل سایت
  • جستجوی سریع و پیشرفته
  • نمایش مطالب بصورت پینترست
  • مطلب با موسیقی، اسلایدر، گالری، نقل قول و…
  • نمونه کار پیشرفته و پویا
  • گالری تصاویر بصورت پینترست و شبکه ای
  • ۳ نوع هدر
  • ۳ نوع عنوان
  • آیکن باکس
  • آکاردئون
  • دکمه های متنوع
  • پین ها
  • تب ها با ۴ نوع استایل مختلف
  • پاپ آپ آور و تولتیپ گرافیکی و انیمیشنی
  • مطلب بعدی و قبلی
  • حساب کاربری
  • لیست مورد علاقه(فروشگاه)
  • فایل راهنمای فارسی و انگلیسی
  • نصب رایگان
  • پشتیبانی رایگان و نامحدود
  • فایل درون ریز
  • و امکانات فراوان و بسیار دیگر…

توجه: قالب دارای فایل نصب آسان نیز می باشد. شما پس از خرید می توانید اطلاع دهید تا به رایگان قالب برای شما نصب و راه اندازی شود. همچنین قالب دارای فایل درون ریز می باشد.


آخرین نوشته ها

نوشته های مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست