تفاوت هاست وردپرس با هاست معمولی در مهم ترین موارد سرعت و امنیت مناسب و بهینه شده در سرور یا هاست است. هاست وردپرس از نظر سرعت در سرور بهینه سازی شده است و همچنین از نظر امنیت نیز بسیاری از موارد در نظر گرفته شده است. در یک هاست وردپرس باید بهترین سرعت و امنیت ارائه شود تا تفاوت میان آن با یک هاست معمولی مشخص شود. با توجه به استفاده روز افزون وردپرس، هاست وردپرس جهت بهینه تر بودن عملکرد این سیستم مدیریت محتوا ایجاد شده است.

تفاوت های میان هاست وردپرس با هاست معمولی

هاست وردپرس امروزه یکی از بیشترین سرویس هایی است که توسط میزبانی های وب یا هاستینگ ها به کاربران ارائه می شود. هاست وردپرس برای این سیستم مدیریت محتوا بهینه سازی شده است تا بهترین و مناسب ترین عملکرد را را داشته باشد. در هاست معمولی ممکن است سایت با هر سیستم مدیریت محتوایی راه اندازی و استفاده شود و نمی توان یک سرور را برای تمام این سیستم ها بهینه کرد اما می توان نقاط مشترک و قوتی که می تواند در هر وب سایتی داشته باشد را در آن لحاظ کرد مثل استفاده از کش در یک سرور که باعث تفاوت هاست وردپرس با هاست معمولی می شود.

امروزه دیگر اکثر وب سایت های طراحی شده با سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد. وردپرس که یک سیستم متن باز می باشد این اجازه را به کاربران می دهد تا هرآنطور که دوست میدارند با این سیستم کار کنند و آن را سفارشی سازی کنند. این متن باز بودن این نظر مزیت بزرگی محسوب می شود اما باعث شده است تا این سیستم دچار مسائل امنیتی بیشتری نسبت به بقیه شود. به همین جهت استفاده از یک سایت وردپرسی می تواند در این مسئله بسیار کمک رسان مدیر سایت باشد.

هاست معمولی

در ادامه تفاوت هاست وردپرس با هاست معمولی باید گفت که در یک هاست معمولی مدیر سرور این هاست ها را برای تمامی سیستم های مدیریت محتوا و برنامه و کد نویسی ها بهینه می کند. به این شکل که فرقی نمی کند شما از جوملا استفاده می کنید یا وردپرس، در هر صورت این هاست برای شما مناسب است. زمانی که کاربری بدنبال یک هاست پرسرعت است، قطعاً می بایست به بسیاری از موارد دقت کند. بطور مثال نوع سیستم مدیریت محتوایی که استفاده می کند اگر وردپرس باشد، بهتر است از هاست های مخصوص وردپرس استفاده کند تا یک هاست ویندوزی.

تفاوت هاست وردپرس با هاست معمولی

هاست معمولی

در هر صورت این را باید اشاره کرد که یک هاست معمولی بطور مثال یک هاست لینوکس به جهت اینکه مخصوص یک سیستم مدیریت محتوا نیست دلیل نمی شود که برای آن ها مناسب نباشد و یا هاست ضعیفی باشد. این را در نظر داشته باشید که یک هاست مناسب برای سایت شما هاستی است که از زبان های برنامه نویسی و کدنویسی شما پشتیبانی کند و منابع لازم را جهت اجرای سایت در اختیار شما قرار دهد. پس یک هاست معمولی نیز می تواند نیازهای سایت شما را براورده کند.

هاست وردپرس

این دو واژه در کنار هم یک کلمه کلیدی بسیار ترند به حساب می آید اما حتماً دلیلی برای آن وجود دارد. هاست وردپرس به این جهت محبوب شده است که بسیاری از سایت های طراحی شده وردپرسی هستند و این هاست ها برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس بسیار بهینه و مناسب هستند. اما یک هاست وردپرس می بایست ویژگی هایی داشته باشد تا برای این سیستم بهینه و متناسب با نیازهای آن باشد.

 

تفاوت هاست وردپرس با هاست معمولی

هاست وردپرس

 

ویژگی های هاست وردپرس

یک هاست وردپرس تنها در نام خود نباید هاست مخصوص وردپرس باشد، بلکه می بایست واقعاً برای وردپرس بهینه سازی شده باشند. این بهینه سازی در ظاهر بیشتر از نظر سرعت و امنیت است که دو عامل بسیار مهم در یک وب سایت می باشد که مدیر آن وب سایت به آن اهمیت فراوانی می دهد. اما یک هاست وردپرس می تواند فاکتور های بسیار دیگری هم برای یک عملکرد عالی داشته باشد. اگر قرار است یک وب سایت وردپرسی داشته باشد، چرا نباید یک هاست وردپرسی بگیرید؟ در ادامه برخی ویژگی های یک هاست وردپرس را خواهیم گفت.

  • بهینه سازی از نظر سرعت
  • بهینه سازی از نظر امنیت
  • بهینه سازی از نظر عملکرد
  • اجرای روان هسته وردپرس
  • جلوگیری از نفوذهای شناخته شده در این سیستم
  • کش سرور متناسب با وردپرس

هاست وردپرس دهاستینگ

مجموعه دهاستینگ نیز هاست وردپرس هایی ارائه می دهد که برای این سیستم مدیریت محتوا بهینه شده است. یک سرور با کانفیگ و سخت افزار قوی، با هاردهای nvme که نسل جدید پرسرعت ترین هارد های سرور می باشد، بهینه سازی دقیق برای وردپرس و موارد دیگر همگی باعث شده اند تا یک سایت وردپرسی با طراحی استاندارد بهترین نتیجه را در هاست های وردپرس دهاستینگ داشته باشد.

دهاستینگ برخلاف بسیاری از مجموعه های هاستینگ مطرح دیگر، هاست های وردپرس خود را باتوجه به تفاوت هاست وردپرس با هاست معمولی با هزینه های بالاتری قرار نداده است و قصد بر این بوده است که سرویس مناسب، مقرون به صرفه تر باشد. از این رو شما عزیزان می توانید با تهیه هاست وردپرس ارزان وب سایت خود را با خیال راحت با سرعت و امنیت بالا در این سرور ها قرار داده و از نتایح لذت ببرید.


آخرین نوشته ها

نوشته های مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست