حتما تا کنون نام اسپم و آنتی اسپم به گوشتان خورده است، اما شاید ندانیم اسپم چیست. در این پست قصد داریم تا با اسپم و آنتی اسپم ها آشنا شویم و افزونه جهت جلوگیری از آنها را به شما معرفی کنیم. با دهاستینگ با مقاله دانلود افزونه آنتی اسپم – antispam bee همراه باشید.

اسپم چیست؟

اسپم ها، عاملی ویروسی هستند که قصد ارسال ایمیل ها، نامه ها، کامنت های نا آشنا را از طروق مختلف به کاربران را دارند. شاید اینطور به نظر بیاید که جلوگیری از آنها زیاد ضروری نباشد اما این چنین نیست. در مواقعی شاهد این خواهیم بود که اسپم ها در هر لحظه در یک سایت پربازدید موجب آزار و اذیت ما می شوند و چاره ای جز مقابله با آنها را نداریم.

این اسپم ها بعضاً باعث هدر رفتن منابع هاست می شوند و باعث ایجاد اختلال در سایت و هاست می شوند. در صورتی که این اسپم ها کم باشند می توان با استفاده از افزونه آنتی اسپم وردپرس از آن ها تا حد زیادی جلوگیری کرد. اما در صورتی که این اسپم ها بقدری زیاد شوند که منابع هاست کاملاً درگیر شود دیگر این افزونه ها به شکل کمی تاثیرگذار خواهند بود.

راه های مقابله با اسپم ها:

راه های گونان زیادی وجود دارد تا از دریافت اسپم ها جلوگیری کنیم. یکی از این راه ها در سایتمان این است که از افزونه هایی امنیتی استفاده کنیم که معمولا بخاطر حجم زیاد و کند شدن سایت از آنها استفاده نمی کنیم مگر این که مشکل امنیتی جدی ای وجود داشته باشد. در وردپرس می توانیم از افزونه هایی سبک و کارا استفاده کنیم و از شرّ این اسپم ها برای همیشه راحت شویم.

دانلود افزونه آنتی اسپم بیدر شرایطی که این اسپم ها زیاد شوند و باعث اختلالات جدی در سایت بشود استفاده از شبکه های توزیع محتوا یا CDN ها تاثیر بیشتری دارند. زیرا در این حالت دیگر مشکل امنیتی بوده و باید از آن جلوگیری کرد. شبکه های توزیع محتوا مثل کلادفلیر که آموزش آن در مقاله آموزش فعالسازی CloudFlare بطور مفصل داده شده است پیشنهاد می شود.

افزونه آنتی اسپم AntiSpam Bee:

این افزونه با حجم خیلی کم یکی از کاراترین و پرکاربرد ترین افزونه های وردپرسی جهت جلوگیری از اسپم ها است. این افزونه بدون نیاز به هیچ علم و دانشی از این اسپم ها جلوگیری می کند. همچنین تنظیماتی واضح دارد تا از آنها استفاده کنیم. هم اکنون با برخی از این ویژگیها آشنا می شویم:

  • کم حجم
  • سبک
  • تنظیمات اختصاصی
  • کاملا واضح
  • سفارشی سازی
  • مشخص نمودن جلوگیری از هر نقطه ورودی در سایت

دانلود با حجم ۸۴ کیلوبایت با لینک مستقیم

دانلود افزونه از مخزن وردپرس


آخرین نوشته ها

نوشته های مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست