برچسب ها: ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،

دانلود کتاب کاملا فارسی و ترجمه شده برای برپاسازی وردپرس چند کاربره در تمامی نسخه های فارسی و انگلیسی وردپرس. دانلود در تی اچ دیزاینر…

در این کتاب شما می توانید مدیریت کل شبکه و سایت های کاربران را به زبان شیرین پارسی یاد بگیرید.

مولفان: مایکا اپستاین و آندریا رنیک. مترجمان: حامد تکمیل، علی حاجی محمدی.

کتاب برپاسازی وردپرس چندکاربره به زبان فارسی

کتاب برپاسازی وردپرس چندکاربره به زبان فارسی

اگر خاطرتان باشد در ژوئن سال ۲۰۱۰ میلادی بود که وردپرس نسخه ۳ منتشر شد و وردپرس چندکاربره بصورت غیر مستقل در این نسخه از وردپرس پدیدار شد. قبل از این نسخه وردپرس چند کاربره یک پک کاملا جداگانه و مجزا بود و ارتباطی با وردپرس های معمولی نداشت. اقدام بزرگ وردپرس نویسان کمک شایانی در همه گانی کردن وردپرس چند کاربره کرد طوری شاید خیلی از وردپرسی ها اصلا با مفهوم وردپرس چندکاربره آشنا نبودند! ویژگی چندکاربره به شما اجازه می دهد تا چندین سیستم دیگر را از سیستم برپا شده مرکزی منشعب کنید و آنها را در پوشه های دیگر و یا زیر دامنه های مورد نظر مستقر کنید. با استفاده از این ویژگی منحصر بفرد شما می توانید یک وب سایت مولتی سایت داشته باشید و بی نهایت وردپرس در هاست خود نصب و راه اندازی کنید. قابلیت ویژه دیگر این است که وردپرس ها می توانند با هم در ارتباط باشند و این موضوع نیازمند مهارت بسیار بالایی ست.

لازم به ذکر است که این کتاب ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ توسط دوستان و اساتید محترمی همچون آقای حاجی محمدی و آقای تکمیل به بهترین شکل ممکن و کاملا روان همراه با تصاویر مرتبط منتشر شده است و تا به همین لحظه یکی از بهترین کتاب ها در رابطه با این موضوع می باشند. تی اچ دیزاینر این کتاب را به شما عزیزان تقدیم می کند. موفق و پیروز باشید.


آخرین نوشته ها

نوشته های مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست