در آموزش رفع مشکل علامت هشدار زرد رنگ گواهینامه SSL می بایست در ابتدایی ترین گام دقت داشته باشید که گواهینامه SSL در هاست که تهیه کرده اید فعال باشد، در غیر اینصورت هیچ خطا به هیچ عنوان قابل رفع نیست. پس از این که از فعال بودن SSL در هاست خود مطمئن شدید می بایست به سراغ وب سایت خود بروید و طبق روش های گفته شده آن را رفع کنید.

روش های آموزش رفع مشکل علامت هشدار زرد رنگ گواهینامه SSL

در روش های آموزش رفع مشکل علامت هشدار زرد رنگ گواهینامه SSL بهتر است بسیار ساده و خلاصه اشاره کنیم که باید تمام لینک های سایت شما از http:// به https:// تغییر کند. به این معنی که وب سایت شما باید تمامی لینک های آن چه بصورت خودکار و چه به صورت دستی بصورت https باشند. پیشتر در رابطه با آموزش ریدایرکت HTTP به HTTPS به صورت خودکار در Cpanel صحبت شده بود که در صورت نیاز می توانید این ریدایرکت را جهت رفع این مشکل استفاده کنید.

روش اول: استفاده از  وب سایت جی تی متریکس

همانطور که می دانید وب سایت GTmetrix بهترین وب سایت آنالیز سایت در زمینه سرعت سایت و بهینه سازی سایت می باشد. در وب سایت جی تی متریکس پس از اینکه وب سایت خود را آنالیز می کنید یک تب با نام Waterfall دارد. در این تب نشان داده می شود که هر ریکوئست یا درخواست ارسالی به سرور به چه شکل انجام می شود و چه زمانی می برد تا انجام شود. طبق تصویر زیر کافیست موس خود را یک به یک بر روی موارد ببرید تا در ابتدا لینک آن را بررسی کنید که با https است یا خیر.

آموزش رفع مشکل علامت هشدار زرد رنگ گواهینامه SSL

آموزش رفع مشکل علامت هشدار زرد رنگ گواهینامه SSL

روش دوم: استفاده از  کنسول مرورگر

در این روش از آموزش رفع مشکل علامت هشدار زرد رنگ گواهینامه SSL می بایست سایت خود را در مرورگر هایی مثل Chrome باز کنید، سپس با کلیک راست در هر قسمتی از سایت گزینه Inspect را انتخاب کرده و از تب های بالا گزینه Console را انتخاب کنید. در این قسمت خطاهای سایت شما نمایان می شود. خطاهایی که مربوط به http می باشند را می بایست بررسی کنید.

آموزش رفع مشکل علامت هشدار زرد رنگ گواهینامه SSL

آموزش رفع مشکل علامت هشدار زرد رنگ گواهینامه SSL

روش سوم: استفاده از  افزونه(مخصوص سیستم مدیریت محتوا)

در صورتی که شما یک سایت وردپرسی دارید می توانید با استفاده از افزونه ها این کار را به سادگی انجام دهید. محبوب ترین افزونه در این زمینه افزونه Really Simple SSl می باشد. در این صورت نام این افزونه را در وردپرس خود قسمت افزونه ها>افزودن وارد کنید و این افزونه را نصب کنید. پس از نصب این افزونه وردپرس طبق تصویر زیر یک پیام به شما داده می شود که بر روی دکمه آبی رنگ مطابق تصویر کلیک کنید تا افزونه این کار را برای شما انجام دهد.

آموزش رفع مشکل علامت هشدار زرد رنگ گواهینامه SSL

آموزش رفع مشکل علامت هشدار زرد رنگ گواهینامه SSL

شما عزیزان با تهیه هاست وردپرس می توانید از طریق تیکت اعلام کنید تا SSL برای شما در هاست های دهاستینگ نصب و فعال شود و مشکلات SSL شما را از طریق روش های این آموزش رفع کنیم.


آخرین نوشته ها

نوشته های مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست