آموزش ساخت ایمیل info سایت در هاست سی پنل یکی از مهم ترین و پرتکرار ترین آموزش های هاست سی پنل به شمار می رود. ساخت ایمیل info سایت در هاست را می توان ساده ترین و ابتدایی ترین کاری دانست که پس از طراحی سایت معمولاً مدیران یا طراحان به دنبال انجام آن هستند. ایمیل info از قدیم جزو ایمیل های اصلی سایت ها بشمار می رفته است و تا کنون هم اصلی ترین ایمیل یک سایت است.

آموزش نحوه ساخت ایمیل info سایت در هاست سی پنل

احتمالاً طراحان وب سایت بخصوص طراحان وب سایت وردپرسی پس از آن که یک هاست وردپرس ارزان با کیفیت تهیه کردند به گفته کارفرمای خود یا حتی تصمیم گیری خودشان بعنوان مدیر سایت قصد ساخت ایمیل info سایت در هاست سی پنل خود را داشته باشند. ایمیل info را معمولاً اکثر سایت های طراحی شده دارند و معمولاً هم از آن استفاده نمی کنند اما به گفته خودشان این ایمیل می بایست حتماً justifyداشته باشد.

به جهت ساخت ایمیل info سایت در هاست سی پنل ابتدا وارد هاست خود از طریق سایت میزبان یا هاستینگ و یا اطلاعاتی که قبلاً برایتان ارسال شده است وارد سی پنل یا پنل هاست خود می شوید. پس از آن اگر دقت کنید در سی پنل بخشی با نام EMAIL وجود دارد. طبق تصویر زیر می بایست بر روی گزینه Email Accounts کلیک کنید تا وارد ناحیه مدیریت و ساخت ایمیل info سایت در هاست سی پنل خود شوید.

ایمیل در سی پنل

ایمیل در سی پنل

پس از آن که به بخش Email Accounts در سی پنل از بخش EMAIL وارد شدید، قسمتی را مشاهده خواهید کرد که معمولاً یک اکانت پیشفرض دارد. با این اکانت پیشفرض کاری نداشته باشید و یک راست به سراغ دکمه Create بروید و وارد بخش ایحاد ایمیل در هاست سی پنل شوید.

ایجاد ایمیل در هاست سی پنل

ایجاد ایمیل در هاست سی پنل

پس از آنکه در قسمت Email Accounts بر روی دکمه Create کلیک کردید، وارد صفحه ساخت ایمیل در هاست سی پنل می شوید. در این قسمت می توانید هر ایمیلی را که نیاز دارید را ایجاد کنید. البته برخی میزبانی های وب یا هاستینگ ها تعداد ساخت ایمیل را محدود می کنند. شما عزیزان در دهاستینگ می توانید با تهیه هاست ایران یا هاست اروپا به هر میزانی که نیاز دارید با توجه به فضای هاست خود ایمیل ایجاد کنید.

ایجاد ایمیل info در هاست سی پنل

ایجاد ایمیل info در هاست سی پنل

در این قسمت می بایست موارد را طبق دلخواه خود نظیر نام ایمیل و رمز عبور آن را وارد کنید تا ایمیل شما ساخته شود.

username: آدرس ایمیل شما می باشد. دقت داشته باشید که این مقدار پیش از @ می باشد. بطور مثال اگر قصد ایجاد ایمیل info@mysite.com را دارید، کافیست در این قسمت عبارت info را وارد کنید.
password: در این قسمت باید رمز عبور ایمیل را وارد کنید. این رمز عبور جهت ورود به مدیریت ایمیل اعم از ارسال ایمیل یا بررسی اینباکس ایمیل می باشد. می توانید بر روی Generate کلیک کنید تا یک رمز عبور قوی برای شما ایجاد شود.
Storage Space: در این قسمت باید مشخص کنید که چه فضایی قصد دارید برای این ایمیل تنظیم کنید. همانطور که می دانید ایمیل های دریافتی فضای هاست را اشغال می کنند. در صورتی که بطور مثال ۱۰ مگابایت برای ایمیل خود در نظر بگیرید و این فضا اشغال شود، دیگر ایمیلی را نمی توانید دریافت کنید. پس از اگر ایمیل و دریافتی های آن بسیار برایتان مهم است، می توانید از گزینه unlimited که به معنای نامحدود می باشد استفاده کنید.
Automatically Create Folders for Plus Addressing: این گزینه اگر فعال شود در فولدر های mail که در هاست می باشد با همین نام ایجاد و ایمیل ها در آن ذخیره می شود. بطور مثال ایمیل ها در پوشه ای با نام ser+plusaddress@wordpress.dehosting.ir در هاست شما در پوشه های mail ذخیره می شود.
Send a welcome email with instructions to set up a mail client.: این گزینه باعث می شود تا یک ایمیل خوش آمدگویی در اینباکس ایمیل ساخته شده ارسال شود.
Stay on this page after I click Create.: این گزینه باعث می شود تا در صورتی که بر روی دکمه Create کلیک کردید و ایمیل ساخته شد مجدد در همین صفحه باقی بمانید. در غیر اینصورت به یک صفحه یا مرحله قبل تر باز میگردید، جایی که لیست ایمیل ها در آن وجود دارد.

در نهایت جهت ساخت ایمیل info در هاست سی پنل بر روی دکمه Create کلیک کنید تا ایمیل شما ساخته شود. تبریک می گوییم شما به همین سادگی توانستید در هاست سی پنل خود یک ایمیل info ایجاد کنید.

ورود به ایمیل در هاست سی پنل

جهت ورود به ایمیل در هاست سی پنل در قسمت Email Accounts طبق تصویر زیر کافیست بر روی Check Mail کلیک کنید تا وارد بخش مدیریت ایمیل اعم از ارسال ایمیل یا بررسی اینباکس شوید.

ورود به ایمیل در هاست سی پنل

ورود به ایمیل در هاست سی پنل

پس از آنکه بر روی Check Mail کلیک کردید می بایست یک تم ورودی برای مدیریت ایمیل خود انتخاب کنید بعلاوه برخی گزینه های مدیریتی ایمیل مربوطه. Round Cube از بهترین و راحت ترین تم های مدیریت ایمیل در هاست سی پنل می باشد. بر روی Open کلیک کنید تا بخش مدیریت ایمیل هدایت شوید و ارسال و دریافت خود را انجام دهید.


آخرین نوشته ها

نوشته های مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست