آموزش ورود به هاست در دهاستینگ یکی از آموزش های لازمه برای افرادی است که سرویسی مثل هاست از دهاستینگ تهیه کرده اند و قصد دارید تا از طریق حساب کاربری خود وارد این سرویس شوند. با استفاده از روش هایی که وجود دارد هر کاربر می توانید سرویس خود را مدیریت کند و از طریق ابزارهای مختلف وارد سرویس خود شود.

در آموزش ورود به هاست در دهاستینگ خواهید آموخت:

آموزش ورود به هاست در دهاستینگ

دهاستینگ یک میزبانی وب می باشد که یکی از خدماتی که ارائه می دهد هاست می باشد. هاست ها یک سرویس اشتراکی بر روی یک سرور اختصاصی و اصلی هستند. هر هاستی که در یک سرور ایجاد می شود، یک دسترسی جداگانه و مخصوص برای خود دارد. این بدین معناست که هر کاربر می تواند بر اساس دسترسی خود وارد سرویس خود شود.

مواردی که باید در آموزش ورود به هاست در دهاستینگ در نظر داشت این است که هر سرویس تهیه شده اطلاعات منجصربفرد خود را دارد. زمانی که کاربر سرویسی را تهیه می کند، پس از تکمیل سفارش بلافاصله اطلاعات آن سرویس برای کاربر ارسال می شود. البته ناگفته نماند که سرویس نیز در همان لحظه فعال می شود.

ورود به حساب کاربری در دهاستینگ

مهم ترین مسئله ای که باید بدانید این است که هیچ سفارشی بدون این که حساب کاربری نداشته باشید نمی توانید انجام دهید. پس لازمه استفاده از خدمات یک میزبانی داشتن یک حساب کاربری فعال در آن می باشد. اگر یک حساب کاربری ندارد باید یکی ایجاد کنید و اگر حساب کاربری از قبل ایجاد کرده اید می بایست در آن وارد شوید.

ثبت نام در دهاستینگ

برای ثبت نام در دهاستینگ کافیست در صفحات سایت این مجموعه بر روی لینک های عضویت کلیک کنید. در عضویت در دهاستینگ می بایست اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. این اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی، نام شرکت، آدرس، کد پستی و شماره تماس می باشد. ثبت نام در دهاستینگ.

ثبت نام در دهاستینگ

ثبت نام در دهاستینگ

ورود به حساب کاربری در دهاستینگ

همانطور که پیشتر اشاره شد، اگر یک حساب کاربری از قبل در دهاستینگ ایجاد کرده اید می بایست وارد آن شوید تا بتوانید از خدمات و سرویس هایی که دارید در آن میزبانی استفاده کنید. ورود به حساب کاربری نیاز به یک ایمیل و رمز عبور دارد که قبلاً با استفاده از آن ها ثبت نام کرده اید. ورود به دهاستینگ.

ورود به حساب کاربری

ورود به حساب کاربری

ورود به قسمت سرویس ها در دهاستینگ

پس از آن که وارد حساب کاربری خود در دهاستینگ شدید می توانید به قسمت سرویس ها بروید. هر سرویسی اعم از هاست لینوکس، هاست وردپرس، هاست ابری یا هر هاست دیگری تهیه کنید در قسمت سرویس ها لیست می شود. در صفحه اصلی حساب کاربری پس از ورود کافیست تا بر روی گزینه سرویس ها کلیک کنید.

ورود به قسمت سرویس ها در دهاستینگ

ورود به قسمت سرویس ها در دهاستینگ

ورود به هاست در دهاستینگ

جهت ورود به هاست در میزبانی دهاستینگ دو روش وجود دارد. یک روش از طریق حساب کاربری شما می باشد که از طریق مدیریت سرویس وارد می شود. روش دیگر از طریق اطلاعاتی است که برای شما ایمیل شده است. اگر حزء افرادی هستید که بسیار کم وارد هاست خود می شوید ورود از طریق حساب کاربری امن تر و راحت تر است.

ورود به هاست از طریق حساب کاربری

یکی از ویژگی های مفید این روش ورود به هاست این است که نیازی به ورود هیچ اطلاعاتی از قبل نام کاربری و رمز عبور نیست. تنها با یک کلید وارد هاست خود می شوید. البته همانطور که در آموزش ورود به هاست در دهاستینگ گفته شد، حتماً می بایست از قبل وارد حساب کاربری خود شوید. پس از ورود به حساب کاربری و انتخاب گزینه سرویس ها، می بایست سرویس موردنظرتان را انتخاب کنید.

آموزش ورود به هاست در دهاستینگ

آموزش ورود به هاست در دهاستینگ

پس از آن که وارد قسمت سرویس ها شدید، در لیست سرویس ها کافی است تا بر روی سرویس موردنظر خود کلیک کنید. پس از آن وارد مدیریت سرویس خود می شوید. در این جا اطلاعات سرویس شما ذکر شده است. برای ورود به هاست خود از این طریق کافی است تا بر روی آیکن … که در بالا سمت چپ قرار دارد کلیک کنید و گزینه ورود به Cpanel را کلیک کنید.

ورود به هاست از طریق حساب کاربری

ورود به هاست از طریق حساب کاربری

پس از آن که بر روی گزینه ورود به Cpanel کلیک کنید، بدون این که قسمتی برای وارد کردن نام کاربری یا رمز عبور نمایان شود، مستقیماً وارد هاست خود می شوید. دقت داشته باشید که AdBlocker در مرورگر شما غیرفعال باشد. در این صورت هیچ مشکلی در ورود از این طریق نخواهید داشت. دقت کنید که از این طریق فقط می توانید وارد هاست های اشتراکی مثل هاست وردپرس ایران شوید.

ورود از طریق اطلاعات سرویس

روش دیگری که برای ورود به هاست وجود دارد، این است که بصورت مستقیم از طریق لینک ورود با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد شوید. در این روش اطلاعات ورودی که برای شما ایمیل شده است را می بایست استفاده کنید. با وارد شدن به لینک ورود با صفحه ورود سی پنل مواجه خواهید شد. طبق تصویر زیر باید نام کاربری و رمز عبور صحیح را وارد کنید.

ورود از طریق اطلاعات سرویس

ورود از طریق اطلاعات سرویس

دقت داشته باشید که ورود از این طریق نیاز به نام کاربری و رمز عبور صحیح دارد. معمولاً در چنین صفحاتی که اگر اطلاعات را سه بار اشتباه وارد کنید فایروال سرور دسترسی IP شما به این صفحه را مسدود می کند و دیگر نمی توانید وارد شوید. در وبلاگ دهاستینگ آموزش ورود به سی پنل قبلاً مفصل توضیج داده شده است.

کاربران و مشترکین دهاستینگ می توانند جهت دریافت اطلاعات ورود به هاست به شکل مستقیم تیکت ارسال کنند. این اطلاعات از طریق ایمیل برای مالک سرویس ارسال می شود و می توانند وارد حساب خود شوند. در صورتی که مشکلی در زمینه ورود به هاست خود دارید، کافیست در حساب کاربری خود تیکت ارسال کنید تا بررسی شود.


آخرین نوشته ها

نوشته های مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست