سخنرانی آغازین SMX در نائومی ماکفسکی، گوگل، نشان می دهد که چگونه بازاریابان می توانند فرصت هایی را برای انفجار تجارب مکالمه ای با مشتریان پیدا کنند.

عصر کمک های صوتی به کمک گوگل: نیویورک – روز دوم SMX East، سخنرانی افتتاحیه نائومی مکوفسکی گوگل تحت عنوان “The Age of Assistance” یا عصر کمک، به ما یادآوری کرد که مردم به دستگاه های بیشتری نسبت به هر زمان دیگری متصل شده اند و بیشتر و بیشتر از این تعاملات به صورت گفتگو مورد استفاده قرار می گیرند. ما در نتیجه یک تکامل طولانی هستیم. در دهه ۱۹۷۰، ما انقلابی از رایانه های شخصی داشتیم، جایی که ورودی توسط تایپ انجام می شد. تا دهه ۱۹۸۰، مردم بیشتر و بیشتر کامپیوترهای خانگی داشتند، و ما موشواره داشتیم، بنابراین فرمت ورودی جدید، کیبورد بود. سپس تغییر عمده بعدی با ظهور گوشی های هوشمند به وقوع پیوست و یک پارادایم ورودی جدید نیز به وجود آمد

در حال حاضر ما در حال حرکت به محیط جدیدی هستیم که صدای آن به یک پارادایم ورودی اصلی تبدیل می شود. با این وجود مفهوم کمک های پیشگیرانه ارائه شده توسط دستگاه و ایده کمک به مردم برای انجام کارها می باشد. این شامل پیش بینی نیاز و یا قصد مصرف کننده است، برای دریافت کمک به فرد مناسب در زمان مناسب.

اگر نگاهی به تکامل جستجوی صوتی بیاندازیم، می توانیم ببینیم که جستجوی صوتی از Google در سال ۲۰۰۹ آغاز شده است:

عصر کمک های صوتی به کمک گوگل

عصر کمک های صوتی به کمک گوگل

نمودار دانش در سال ۲۰۱۲ آغاز شد و امروزه بیش از یک میلیارد نهاد دارد. Google Now، دستیار اول، بعدا در همان سال پیگیری شد و تلاش کرد تا نیازهای کاربر را پیش بینی کند. امروزه دستیارهای شخصی باید در سراسر چشم انداز گسترده ای از دستگاه های مختلف کار کنند و به کاربران با نیازهای متنوعی از آنها کمک کنند تا از نقطه A به نقطه B به رزرو یک رستوران دسترسی پیدا کنند.

پس چگونه این اتفاق می افتد؟ به گفته eMarketer تقریباً ۸۷ درصد بازاریابان B2C بر این باورند که دستیارهای شخصی قبل از سال ۲۰۲۱ نقش مهمی ایفا خواهند کرد. آیا واقعا می تواند اینقدر سریع حرکت کند؟ با در نظر گرفتن سرعتی که گوشی های هوشمند تبدیل به یک بخش اصلی از جهان ما شده است در حالی که در سال ۲۰۰۸، هیچ کس گوشی هوشمند نداشت. نائومی یک نظرسنجی سریع از مخاطبان را انجام می دهد و نشان می دهد که در زمان سخنرانی او (ساعت ۹ صبح)، تقریبا همه مخاطبان قبلا یا از یک برنامه خدمات سواری مانند Uber of Lyft استفاده کرده اند، رسانه های اجتماعی خود را چک کرده اند یا فرستاده شده اند.

پاراگراف بعدی به شما نشان می دهد که می توانست به همین سرعت هم پیشرفت کند.

امروزه Google Assistant در بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه نصب شده است. تمرکز آن این است که به شما کمک کند کارها را انجام دهید. برای صاحبان کسب و کار، فرصت ما این است که “اقدامات” ایجاد کنیم، این چگونگی ارائه فرصت های مشتریان خود برای تجربیات مکالمه با نام تجاری ما است. یکی از عوامل رانندگی این است که دقت فن آوری های صوتی به طرز چشمگیری بهبود یافته است، همانطور که در این نمودار نشان داده شده است:

عصر کمک های صوتی به کمک گوگل

عصر کمک های صوتی به کمک گوگل

در واقع، نرم افزار تشخیص صدای کامپیوتری به تازگی شروع به ضرب و شتم انسان ها در آزمون تشخیص صدا کرده است. نسل گفتار نیز بسیار بهتر می شود. اینها رانندگان کلیدی برای پذیرش صدا هستند.

نائومی بعدی پنج دیدگاه کلیدی را با ما به اشتراک می گذارد

۱٫ صدا درباره عمل: تعاملات در صدا ۴۰ برابر بیشتر در مورد اقدامات نسبت به درخواستهای جستجو سنتی است.

عصر کمک های صوتی به کمک گوگل

Voice Is About Action

 

۲٫ افرادی که انتظار مکالمه دارند: تعاملات صوتی بین انسان ها و دستگاه ها بسیار صحبت می کنند:

عصر کمک های صوتی به کمک گوگل

People Expect Conversations

 

در نتیجه، ما از پرس و جو مبتنی بر کلمه کلیدی به بک چیز پویا تر تکامل می یابیم. به عنوان مثال، بیش از ۵۰۰۰ راه برای درخواست زنگ خطر وجود دارد.

۳٫ صفحه نمایش ها همه چیز را تغییر می دهد: تقریبا نیمی از جلسات صوتی از ترکیبی از ورودی های صوتی و لمسی استفاده می کنند:

عصر کمک های صوتی به کمک گوگل

Screens Will Change Everything

 

جهان صدای چند منظوره خواهد بود و ترکیبی از بهره برداری، تایپ کردن و صحبت کردن را شامل می شود.

۴٫ روال های مهم روزانه: مردم از دستیارهای شخصی خود برای پشتیبانی از روال روزانه خود استفاده می کنند:

عصر کمک های صوتی به کمک گوگل

Daily Routines Matter

آنها طبق روشی که در آن قرار دارند، به طور طبیعی عمل می کنند، نه دستگاهی که در آن قرار دارند.

۵٫ صدایی فراگیر: هیچ کتابچه راهنمای مورد نیاز نیست. همه ما(تقریبا همه ما) یاد می گیریم چگونه صحبت کنیم، و این در درون تعامل انسان است. ما یک زبان مشترک از ارتباط را یاد می گیریم و دستیارهای شخصی ما درک خواهند کرد که ما هستیم.

اگر علاقه زیادی به این موضوع دارید می توانید آن را بیشتر پیگیری کنید: SEL. طراحی سایت تی اچ دیزاینر را دنبال کنید.


آخرین نوشته ها

نوشته های مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست